notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, March 23, 2011

yes!!i hv u too~ :)

huhuhuhu... bersyukur ke hadrat ilahi krn dgn limpah kurnia nya aku mseh d cni ,,mseh boleh berblog ,maseh cht walafiat dan mseh boleh menulis tntg shabat sejati dunia akhirat aku~~ (akhirat tuu xsure..syurga sure!!haha).. tak laen x xbkn,, mia senget!!hahaha..

aku xthu nk dscribe mcm mne lg dah tntg persahabatan kami..yg penting semua mcm perfect gler!!!sgla yg berlaku dlm pershbtn kami adlah perkara terbaik!!tdk pernah ade adegan slg mnyakiti..adegan membenci..adegan kutuk mgutuk..even aku ade meluahkan hal ngtve kwn aku yg laen kt dia,tp dia xpernah meng iyerkan!dia soerg yg rendah dri..wlpun bjuta kli aku memuji,,dia tetap dgn krendahan hti ny..wlaupun dia on of tdung,tp hti ny xbrubah..sbb yg slalu off pon blom tntu dpt mmbahagiakan kita kan.. bak kte pepatah jgn menilai seorg berdasarkan pemakaianny,tp nilailah seorg itu berdasar kan hti budinya... aku tdk terlalu memuji,aku tdk terlalu bebrbangga,bahkan aku amat2 bersyukur krn adanya dia sebagai shbt sjati aku..


kitaorg bkn stkt stu kepala,tp satu hti,stu jiwa,stu satunya persahabatan yg xkan pernah hilang dlm hdup aku..aku tdk pernah ptus shbt dgn dia,cuma kdg2 ade perslisihan fhm dan m'btkan kmi m'bt kptusan sndri..itu biasalh dlm pershbtn kn..ade up n down..tp kami tempuhi dgn sbar sesabar ny..aku mgaku aku tdk terlalu sbr dlm pershbtn kami,maka dia lah yg mgambil peranan mnjdi org yg stu2 nya sbar dlm mnyelesaikan mslh kami...aku pernah meminta dia memilih antra aku atau lelaki yg pernah m'bt hti nya terluka berulang2 kali..wlaupun syg ny kpd lelaki itu tdk pernah pudar,tp ble d beri plhn tersebut dgn tdk teragak2 dia memilih aku utk trus mnjdy shbt ny dunia dan akhirat..hey kwn,npe xplih dia??hahaha... aku pon agk terkekjut jgk la..sbb aku gurau je !mne blh bt plhn mcm tuu!tp boleh je dia plih aku!kteny lbey baek dia sngle dari dia kehilangan shbt sperti aku..hadooyy!terharu gler kot! (tp dia dah ptus ng lki tuu..sbb dia dh sedar yg aku mmg btol!) hehe :)dan skrg,,wlaupon kitorg jao dia mseh d smping memberi nsht..tnpa jemu dia mlyn krenah aku yg agak ngok ngek ney!haha..aku thu aku ade jgk bt dia trase,tp dia mcm blh sbr je ng aku!hahaa..mekaseh mia syg!mekaseh krn sbr dgn aku,mekaseh krn sanggup mnemani aku dlm susa atau senang,mekaseh krn amat memahami aku..adanya kamu di sisi sbgai shbt,,mka hdup aku tdk perlu d tmbh lg dgn besties baru...ckup sudah yg terjadi sbelum ni,,aku hny mau stick dgnnya MIA IBRAHIM~~ :)

utk pngetahuan semua pihak,kami kekal berkawan bkn kerana harta,bkn krn slg memahami tp krn ALLAH mahu kami bershabat sehingga ke akhirnya! :) salam sayang~~ 

No comments:

Post a Comment