notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, March 6, 2011

xthu kenapa~

hye2!!skrg jam mnunjukkn jam tepat kul3 pg!adoyyy..apesal xngntuk neyh??dhlaa esk ade test BEL!xphm aku!! haaa ape??kunci almari??oo knci da jmpe tdy... hhehehe.. nk thu jmpe ktne??kt dlm almari aku tu jgk lah!mcm mne aku bkk almari??hehehehe.. aku pegi kutip sume kunci mgga kwn2 aku..besar kecik sume aku ambik!aku try stu2..at lazz ALLAH nk tlg dpt jgk tbukak aku ny almari..huhee.. alhamdulillah~

adoyy..mlm ni pns sgt kot!actly aku da tdo tdy..then sbb trlalu pns aku terjaga dri tdurku..n memandang skeliling melihat semua ahli GNN mseh bergalop..hisshh diorg ni ske sgt laa bt bising!!hahaha..(pdhl xberkaet pon) bgun je lyn c budak kecik sekor ney..(adk) aku ckp xdpt tdo sbb pns..ade ke ptop dia sruh aku bce ayt..(nk ckp ade bnda la tuu)hahaha.. sje nk bg aku tkot!(tp mmg agk tkot laa) hhhahahaa..cpt2 aku sruh dia col.. mka mulalah prangai ny yg ske mengarut mngaban!bg aku n GNN xdpt tdo!!aarrgghhh..budak itu memg senget!!pstu bleh plk dia ckp sl politik ng aku??haisshh!aku plg xminat politik2 ni taw!(hrp mklom~) ckp pnyer laa mcm dia thu semua..tp ble tny spe prime minister amerika syarikat gagap2 nk jwb!!hahaha..kesumbatan adk neh! tpelaatu je.. da ngtok!daaa..slm

No comments:

Post a Comment