notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, March 3, 2011

bertuahnya aku!


tiada yg plg brtuah mlaenkn dri aku.. aku bersyukur kpd ilahi krn tlh m'berikan aku bnyk kebaekan selama aku hdup ni... aku mndpt fmly yg rmai,sporting,baek n happening.. aku dpt kwn yg rmai,baek,caring,memahami,sntiasa ada ng aku.. aku dpt semua yg aku nk!wlaupun ade cpt n ade lmbt.. alhamdulillah syukur kpd NYA.. tp kdg2 aku terfkir.. knpe aku mseh bgini?tenggelam dlm keasyikan dunia~ (waahh ayt!power glerr siott!hahaha) aku tdk berusaha utk berjaya..aku tdk srius utk menimba ilmu.. aku mls utk berfikir..yg aku thu 'rilek r dlu..lmbt lg kot!' 'um tayah laaa pegi kelas hri ni..sempat lg nk cover~' pemikiran aku mcm laa aku ni ank dato' yg takan hbes hrtany wlau tjuh keturunan skalipun..aku hny org yg serba kekurangan..abh aku pesara,mak aku xkje.. so bkn  ke aku ptot lbey brusaha lantaran fmly aku yg serba kekurangn ni kn?(fuhhh!pkai word2 classic ciap!)tp knpe aku tidak??umm bt ape tny korg,sbb aku sdry pon tade jwpn nye!hahaha..(tgk ni laa..ayt atas pnyer laa srius..tp~ uhm hampehh!) adoyy!ape kne ng aku neh??ble aku nk insaf??(xtny korg..tny dri aku).. korg2,nk mntk tlg blh x??doakan aku berubah sblum terlmbt ek??plisss~ 

No comments:

Post a Comment