notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, March 17, 2011

krn DAUN keladi~ :)

sweetest victories are shared!!!!! :D



huhuhu.. skrg lg ade mslh sbnrny..tp aku tanak m'perbesarkn hal yg sudah besar..(oppss!diam laa ayu..nnti org ckp tgh m'bckup~) huhee.. tade laaa.. gurau je lahh.. mslh tuu kita smpn dlm hti la ek.. tanak laa post2 kt blog,tade mud!! jom kongsi cter jom..!!

once upon a time,,wen i was young girl.. (13thn ase nye..thulah..xegt daaah) aku ni seorg yg pmls..korg thu tu kan~ huhu.. time tuu bln ramadhan..semua org puasa,, (xcept aku) kekeke..biasalaa kan..huhu.sdg 'ralik' mnonton tv,tetibe dgr pggln dri mak aku.. 'ayyu...oo ayyu.. tlg amep daun keladi ko ma meta~' dgn kebengongan aku trus monton tv,..hahaha..(derhaka btol!) pstuu t'dgr lg.. 'ayyu...ayyuu..oo ayyuu..acu mri gak nk mtok tlg ni..' maka aku pon dgn mke skt aty (kcau aku rilek kan~) 'gpo gak maaa??' mk aku pon mntk aku pegi ambek..aku pon pegi dgn hti xrela!hahaha...

smpai je tmpt daun keladii..aku nmpk bnyk sgt daun keladi yg cntek2!! (cntek ke??daun keladi mcm tu je laa  kot~ hahaha) dgn hti yg pns di bwh chya mtahari..aku mengerat sepohon pkok keladi tuu!SEPOHON kot!!(mk mntk brape helai je~) mka aku pon bwk laa blek... smpai je kt dapo aku bg kt mak aku.. terkejut glerr dia!hahaa..tyme tuu abh aku ade kt dapo jgk..dia nmpk aku bg SEPOHON kt mk aku 'astaghfirullahalazim bdk neyh!!!' maka bermulalah sesi kejar mgejar antara ayah dan ank ny yg agk laaa BENGONG!hahaha.. aku lri sekuat hti!!(mmg klau xsmpt mti aku di kerjakan!) kekeke.. aku lri smpai ke rumah abg aku dgn berkaki ayam!!mke tayah ckp r..pucat lesi!!haha.. seb baek laa abh aku kejar smpai kt tgee umah je kan??kalo x..memg lenyek aku!haha...(actly abh aku kn skt jntung..dia xlarat nk kejar jao2~)

kakak2 aku..(esu atin) gelak hbes kt aku taw!!haishh skt btol aty aku neh !!gilakk pnyer kakak!!!haha.. smpai ke mlm kot aku stay umah abg aku..(seb baek xpuase kan~) huhu.. tulaaa slh satu kngn pahit yg melucukan yg mseh terngiang2 dlm kpale aku neh.. 

lesson of my stories.. dun u ever being like me!such a crezy daughter rigth??ahaha.. rjin2 laaa bt bnda yg parent sruh..sesungguhnya diorg thu ape yg terbaek utk kita..dan jikalau bnda itu slh skalipun jgn membantah!!iyekan aje atau pun JUZ SHUT UP!!!!okeeyy???stu lg,,jgn mls2!!ALLAH xske org mls!bkn stkt ALLAH je laa..sape2 pon xske kan~ huhuhuu.. k laa.. dadadaaaa...
PEACE!!!!!!!!!!!!!!!! :D

No comments:

Post a Comment