notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, March 18, 2011

u ol xsalah !!


Syg2..korg tdk m’bt pape kslhn..korg xjht..korg xmnjengkelkan..aku tdk pernah mganggap korg sbgai penghlg persahabatan antra aku dgnny..semua ini terjadi hnylh sbb kekhilafan dri aku..aku tdk pernah mnylhkn korg dlm hal kami..sblm ni pun  kami dah bnyk fce mslh..dan ia dtg dri segala punca..MACAM2 HAL..even hal sebesar zarah kami besarkan menjadi bukit machang!korg jgn pk bkn2..korg dah bnyk tlg aku..bahagiakan aku..btkn aku tersyum skmo..dan itu sudah ckup utk aku..setiap hri kita bersama aku tdk pernah berhenti senyum.thnx utk itu… dan jika mslh aku dgn dia itu m’bt hti korg terluka,sepuluh jari ku susun..i rely mean it.. mekaseh krn senantiasa bersama aku.. ily GNN!!!!!!!!!!!maaf untuk segalanya~:(

No comments:

Post a Comment