notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, March 11, 2011

thanx god~ :)

alhamdulillah aku mseh di cni dan trus bgini dlm keadaan walafiat ign berkongsi cerita dgn korg2 semua...jika umurku pendek,mgkn aku tdk b'pluang lg mngepost somethng kt cni kn..alhamdulillah sx lg.. :)  tdk ade bnda lucu yg ign ku kongsi hri ni..yg ade hnylah pglmn yg takan aku lupakan seumur hidup aku...

actly aku bru blek dri b'deratan b'sma2 mimy,adk,epa,arina n azam.. kitorg pegi kbmol n pntai pcb..dlm p'jlnn pulang dri pcb blaku stu kjadian yg agk m'insafkan kitorg.. guess wht??? tdk ade pape yg menarik..cume sdkt sahaja lg kereta aku  nk xcdent blanggor..actly kwn aku yg drive..dia potong je stkt2 nak...smpai  satu mase..dia egt dia sempat nk ptong tyme tu dia dh ptong 3buah kete kot.. kete kitorg hmpir b'putar..sbb skrg kn hujan,jln licin.. ya ALLAH aku xdpt bygkn td..hny ALLAH yg thu prasaan aku.. dlm kpale ni juz t'byg muka ma n abh...memg klau kene tdy aku da tade skrg..(mgkn~) sbb lju jgk laa kwn aku drive td..aku 'kenalin' smpai kn aku xdpt kwl kmrhn aku hgga aku t'keluar 'eh bodolaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' aku rse ni 1st tyme aku myumpah sepenuh hti aku kt mse yg sesuai,keadaan yg sesuai..uhmm soe laa kwn..aku mmg cmney..agk tdk dpt mgwl...(da mntk maf dah tdy ng dia).. hny cket je lg...aku rse stu inci kut..ya ALLAH,mmg kitorg hny redho tyme tuu..lps kjadian tuu evryone dlm blurr...semua panic (juz adk aku yg rilek dgn muke ny yg tade prsaan!)..boley dia ckp, 'um xmike ko mti pon ,nty tkot keto putar tgh2 jale ni malu sep kito~' agk gila kn adk aku neh??ade hti nk mlu lg!adoyy xphm aku!

lps tuu kwn aku anta kitorg pegi kbmol blek sbb nk ambik kete..(tggl kt kbmol)..msuk je lam kete abh n ma col..bebel2 tny duk ktne.. (mcm thu2 je kn ??) mklomlaaa..naluri ayh ibu kaann?uhmm ..tu je kot.. k laa...aku syg korg sgt3!k wslm..

No comments:

Post a Comment