notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, March 27, 2011

tahun kekayaan??

tahun ni kita akan mglami 4 tarikh yg jarang berlaku dalam setahun..iaitu 1/1/11,1/11/11,11/1/11,dan 11/11/11..(cantek kan trikh2 tuu~) serta bkn itu shja,cuba ambil dua nombor terakhir dimana thn kita dilahirkan dan tmbh dgn umur kita pd thun ini kputusannya adlh 111!!try laa bt kalo xcye~ (actly aku pon blom bt lg jgk..mcm ltey je nk kire2..hahaha) ini ialah thun kekayaan!pd bln oct akn ade 5x hri ahd.5x hari isnin,5x hri sbtu dan ini hny terjadi setiap 823thn sekali..tahun ini di kenali sbg thun kekayaan.. (yke??)


umm actly xpcaye sgt ng bnda2 ney..cume aku rse menarik je..tu yg aku post kt cney..huhu.. kaya ke x ke xefek langsong kt aku!ptptn pon kne rject!kaye hape ke bnda ny!umm sokey lahh..aku kesaaa..aku redha je..mybe aku ney susa nk dpt duit..so aku plukan lg usaha yg gigih..huhu..insyaALLAH rezki ade dmne2..ALLAH sentiasa berada dgn org yg selalu mengingatinya... amin :)

No comments:

Post a Comment