notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, March 24, 2011

ya ALLAH hny pintaku~



ya ALLAH aku tdk mahu meminta pape2 darimu..
hanya ku pinta sedarkan lah htiku dan hti ny...
aku tdk mmpu utk mghadapi mslh ni lg..
seems memg dia yg akan menang..aku tanak bertnding mnunjukkan spe slh dan spe benar
memang aku yg jht pd akhirnya...dan aku terima.
semakin trus bgini smkn lme mslh ni akan wjud..
better aku diam sblum mslh mnjdi lbey besar..
ya ALLAH,kalau aku yg slh mmg sudah lme aku mlutut meminta maf..
tp ape yg aku dah bt??slhkah aku krn ign mnjga hti semua shbt2 aku??
sblum ni aku slalu mnjga htinya tp xpernah dia nmpk..
tp once aku bt ksilapan,tnpe bicara dia  mnuduh aku dan mletakkan aku sbgai pesalah terbesar..
belum sempat aku bertanya apekah salahku,
dia mula mnyuruh supaya berhenti cntct dia..
dan skrg,,timbul isu aku yg memulakan semua ni..
ya ALLAH,jikalau aku yg berslh,,,
aku pinta kau menunjukkan jalan kesedaran
supaya htiku terbukak utk meminta maf drinya..
dan jika dia yg berslh,aku tdk perlu mafnya..
hny ku pinta kesedaran htiny sahaja,,
skrg aku perlukan mse utk aku dan dirinya..
andai kami tade jodo utk berkwn lg aku terima tkdirmu..
tetapi,biarlah mslh kami slesai sehingga ke akhirnya..
amin~~~~
in the nme of ALLAH,sy xpernah benci awk..dan skrg hri ni saat ni sy akn ctop cntct awk n ctop post something sal awk..andai itu pinta awk n jalan terbaek utk kita..awk bnyk mgjr sy erti persahabatan..thnx utk itu..awk jge dri leklok..berbahagialah di smping mereka2 yg menghargai awk seadanya...jgnlah melukakan hti mreka sperti sy melukakan hti awk skrg ni..salam syg utk awk,dlu kini dan selamanya~~

1 comment: