notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, March 2, 2011

aKu MaSiH mMpU bERtahAn :)



nmpk ny semua org mcm bengkak ng aku kn??adoyy.. aku xthu nk bt ape..srius!maaf semua..maaf.. even aku thu bnda aku bt sgt laa menampakkan dri aku ney teramat s_u_id.. aku thu korg nk yg terbaek bt aku kan??aku terima semuany.. aku hargainya... tp skrg biarlah mse mnentukan segalanya.. aku mseh mmpu berthn wlau sdh bnyk DIA (ALLAH) memberi dugaan.. mmg aku xthu siapa yg b'slh..dan aku tataw ape yg ade dlm htiny skrg.. adkh ksh syg?adkh kbencian? dia hdup dlm kepuraan~ wlau betahun2 lme ny knl tp slg tdk memahami,tetap jg takan p'gi jao ssebuah p'hbungn itu.kn??. ya ALLAH,sme ade kau ubh driku..atau kau ubh dirinya~ amin..  korg,,aku maseh mmpu bertahan :) thanx ats nsht yg di berikan.. syg ketat2 semuanya~

No comments:

Post a Comment