notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, March 23, 2011

aku ada kamu :)

this post i dedicated to u my lavly group!especially to mimy azmi (manager of GNN!)huhuu...


thnks to ol of u 4 giv me such a gud life rigth now.. there's nothing i want,juz yor support n a little kefahaman hati.. :) siyezly aku totally bahagia skrg.. mgkn krn aku sudah sedar yg bkn semua org sme..bkn semua org blh di jadikan kwn..even some1 tuu terlalu baek ,tp kalau x bersefahaman dgn kita,xkmane jgk persahabatan yg terjalin kn.. siyez aku xpernah face pglmn sbegini dlm idop aku..n now,its a lot teach me supaya tdk terlalu mnyayangi org,m'percyai org dan cuba utk mghargai org di skeliling.. krn yg kita berkepit setiap hri blom tntu kekal ke akhirny...skrg aku akn mgmlkan 'love management' huuhu..bkn anger management okay! aku penah ckp kn, bila aku dah syg,aku syg smpai mati even dia bt aku mcm2.. n klau aku dah bnci memg aku akan bnci sbenci2 ny wlau dia mlemparkan syuman..huhu.. itulah aku!!tp skrg,aku nk ubh cket dri aku utk tdk terlalu mnyayangi som1..sme ade kekasih,sahabat, n sewaktu dgnnya~ love management amt penting dlm satu2 p'hbungan taw..insyaALLAH, evrythng wil b oke.. 

4 mimy azmi,thanx 4 yor support..skrg sdkt sebnyk sy mgenalli anda..hati budi anda mmg terbaek utk d jdikan sbgai teman sejati..anda lyk mndpt label teman sejati taw!huhu.. bila aku di tindas,awk plk yg over yer??hahaha..syg anda lah mimy...mekaseh krn sanggup memafkan ksilapan aku yg sbelum2 ni dan mnerima aku seadanya aku..our group is da best!ske menggegarkan tmpt2 yg mnjdi mgsa lepakan kitorg.. papepon org nk kte,kip yor mouth shut up!bila dia dah ltey,,semua akan jdi oke!! thanx my dear! syg korang ketat2!!

1 comment:

  1. terharunya!! hehe.. my friends juz like my family, sentuh kwn sy, tgk la gegaran y akan mimy azmi lakukan! better sape2 jgn kacau kteorang k! (mcm warning gtu) haha
    lovs all my dearest gnn!

    ReplyDelete