notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, March 13, 2011

keletihan dan KEGEMBIRAAN :D


saat bahagia bersama GNN.. :)

ble b'kmpul maka mulalah adegan aneh dari kami..huhuhu..(tempat IT CORNER~) actly hri ni kitorg ade stu kls jek..kul 10 tu da abes kls kitorg..so kitorg decide nk pegi jln2 berderatan..terkeluar lahh idea nk pegi kolam ai pns kt jerteh..(idea mnger GNN). otw nk pegi,haluan d ubh secara tbe2..'ayyu,nk g tok bali ke nk g koley ai pnh?' um g hk dekat2 je laa aku jwb..huhu... 

smpai je tok bali ,,aktiviti bersnap berlaku antara kami!!huhu..rutin wajib aku n kwn2.. n kt sne jgk ajim melamar lyn..huhuhu.. so sweet kan??aku tgok pon mlu kot.. so ,aku n rina dcide tanak tgok lahh..huhu..kami pegi mkn satey ikan..bez jgk mkn satey ikan tepi pantai..huhu..

tyme tuu dah kul3..so kitorg pk mseh awl utk blek ke kolej..so destinasi ditujukan ke bukit keluang!(btol ke eja tuu) haha..smpai kt bkt kluang kul3.30.. perrhh chantek loll pntai tuu.. memg xpuas bersnap!!pmndgn ny agk menarik!tenang sgt3 (utk org yg ade mslh cm aku ni kan~)huhuhu...mkn2..mnum ai kelapa (fvret aku) ngeee... :D

um k lahh tu je kot.. pict nnti aku kongsi tyme line oke2 yer?skg line agk slow..tu je dpt aku upload kn..sorry!huhu..daa..slm

No comments:

Post a Comment