notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, March 4, 2011

saat2 yg indah~ :D

hye kwn n taulan!d sni,mlm ni..ign ny aku berkongsi tntg mlm ini yg indah n bhagia!!(hari yg bhagia~) fmly gathering!!waahhh!agk lme kami tdk b'gathering..huhuhuu..kgembiraan xdpt di ugkpkn dgn kte2!hny mmpu t'senyum n senyum! :D :D :D :D !!ya allah.. aku tdk meminta ape2 drimu..hyn pintaku.. bahagiakn kami selama kami bersama~ amin!


mlm nii,abg aku dgn rela hti mgjk seluruh fmy aku mkn2!!at 1st nk mkn kt sate mlysia je..tp ttup laa plk!pk pnyr pk! mka dcide laa nk mkn kt pizza kb..huhu..(dlm kepala aku mmg SUPER SUPREME je laa) hahaha..fvret pizza tuuu!smpai je kt pizza...mka tgguu semua ahli2 smpai.. naek je atas..mcm xde tmpt nk dduk..sbb rmai sgt!!(dlm 3o lbey rseny~) mka pkerja2 pizza pon open 15 tble!!hahaha..smpai kn ade smbungn!(aku dduk d meja smbungn) saba je laa kn?hhuhuuu..
abg aku yg gila2!!huhu.. hye bang?? mcm mne rse hbes rm300 skelip mte je?haha.. lari budget kn bang?sba je laa ek..smoga ALLAH murhkan lg rezki abg yer?mmuaahh,syg abg ketat2!!(bbodek bub nk ptih nk mache nty) huhaahaha..





 satu ruang tuu hny tuk fmy aku kot!!hak3.. dahlaa bising!huuhh!
haaaahaaa..tgk sdry kn btape rmai..adoyy.. kcian aku trpkse ke meja sblh.. tp xpela..dpt mkn ng abh n ma..huhu..



 slps setel mkn.. k.ipa aku order 3pan pizza yg large,then 5pan pizza yg regular..huhu.. xbnyk mne..cume memang aku sempat je mkn!(satu stgh je kot :(  ) uhm,,biase laa AJK kn~  hehe..xpelaa dpt cket pon,jnji hepy! :)  bila semua dah hbes..licin pnggn..mka b'mulalah sesi fotoshoot!(sesi yg d tggu2!!) hahaa..






aku tatw npe rmai sgt fmy aku nehh!!hahaha.. ni pon mseh ade yg t'tggl.. fmly kakak sulong aku..



maka pulang lah kami skeluarga mnuruni tgge. kekeke.. 


(ruponyo 3 ore jah) hahahaha..3 mseh dara..hek3


k laa.. tu je kot!nnty d laen mse aku kongsi lg yer sal fmy aku..thnx krn m'bce!mmuaahh!daaa..slm~

No comments:

Post a Comment