notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, March 6, 2011

mslh2!!


oo hye sume!!!skrg aku lg ade mslh!mslh yg besar! mslh besar ni ade dua jenis.. stu mslh yg tdk berlaku dpn mte..ia bermain dgn pemikiran,kekuatan semngt n kesabaran.. mslh besar yg kdua mslh yg brlku d dpn mte!!ia bermain dgn kekuatan fikiran, tenaga batin dan sebagai nya!hahahaha...(ape aku ney~) dah2..ctop boboking! skrg kuci almari aku hilang!!!!!!!!!!!!!!dan aku tade bckup plan!aarrrghhhh!dah cuba dgn brmcm2 bnda tp xjg dpt!!laz2 col abh tny nk bt cmne (mnje kn aku neh?) abh ckp cri screw driver then cokeh it!!hahaha.. aku cri screw smpai ke blik mimy azmi (mnger of GNN) . said her:'holaa mgo blk mimy ni ade blako~' haha.. actly aku pegi blk dia sbb nk o9.,.nk share ng korg mslh aku..huheee.. jgn ckp kt dia yer??(mmg aku dah thu..blk dia tuu xde pape..yg ade hny lappy n berukbnd,yg aku nmpk laaa~) muahahahaha... so skrg mcm mne ni??aku tls blog ni pon pkai bju bsuk smlm dgn kaen dlm je..hahahaha...(sssshhhh~ duk diam2!) alamat ny xpegi claz laa aku esk kn??aaaaa tanak2!nk pegi claz ..wt ke miss aku tbe2 nk bt test mmpus kiras laa aku!!huhu.. skrg hny mmpu trsym! snyum xplu kta apa2 senyum~ :) :) :) :) :) aargghh!tension!

No comments:

Post a Comment