notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, March 3, 2011

kembali lg??




hye2!!ape kbr sume ny??cht2 aje kn..?huhu.. aku oke je~ hehe.. post kli ni bila dia kembali lg??huhuhu.. umm knpe yg dtg akn pergi dan yg prgi akn kmbli?(tp ade jgk yg pergi xkembali2 kn) huhu.. skrg kita ckp sl yg pergi then dtg blek!huhuhu.. kita ade 2 choices.. sme ade nk trima blek,or let it b.. tp kbnykn,terima je ape yg dtg blek.. cume xsprti dlu or lbey dri dlu..huhu.. (duo tuu ah)..kn3?? stuju x? aku pcaye sume org penah hdapi bnda ni..so mcm sume org dah ade pglmn kn?? dia pergi msti b'sbb kn?? satu,kekurgn dri kita.. dua,kekurgn dri  nya.. tiga,ketidaksefahaman.. 4,,hasad dengki.. 5,keegoan.. 6,tiada restu org sekeliling.. n 7 ,yg plg penting TIADA JODOH !huhu.. kita xthu jodoh kita kn? lps ni kte kwn ng spe,berkasih ng spe,kawen ng spe,blja kt mne.. sume tu jodoh org ckp..dan kita sebagai mnusia hny mmpu merancang,ALLAH yg menentukan semuanya kn.. aku doakan yg terbaek tk dri aku.kwn2 aku, dan utk semua  yer?? tu je kot.. postt aku ney mcm tade motif bg korg,tp yg thu akn memahaminy.. :)

No comments:

Post a Comment