notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, March 28, 2011

harapan hati seseorang..

aku hidup, aku xminta kebaikan ku du puji..
cukup skdr kau tahu menghargai..
aku xtuntut budiku di balasi..
cukuplah skdr kau ikhlas m'hormati..
aku xm'harap ditaburi janji2..
ckup skdr kau terima dri ini..
KERANA..
sbelum ajal menjemput pergi..
ingn skali kau ku temui..
kiranya hrpnku xsempat dipenuhi..
kuburkanlah aku di pusara mimpi..
kehilanganku jgnlah kau tgisi..
hadiahkanlah secebis kalimah suci..
buat bekalan bertemu ilahi..
bukti luhurnya ikatan silaturrahim yg sejati.. :)


sgt2 laa sdey ayt di atas kn.actly ade som1 mcej aku..dan sgt tertarik dgn mcej ny.. awk2!insyaALLAH kita akn jumpe..amin.. juz tc of yorself,i'll pray for yor hppiness!!

No comments:

Post a Comment