notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, March 8, 2011

bila yg setia di tuduh curang???


aku bengkak glerr ng mamat sorg ni.. ade ke ptot dia tudo aku curg?aku hbes stia tggu dia.. haissh xphm aku!da laar diam bermggu2..tbe2 mncul ajk jmpe!!(snggup lie abh) sbb nk jmpe ng dia..tp ble da jmpe blh lg dia smokim dpn aku!(dhlaa aku xske org mrokok!)mcm org bodoh aku tggu!at lazz,perot aku memulas.. (so pegi toilet buang ape yg ptot) huheee..iklan jap~ :D then setel je hal2 dlm toilet pegi blek kt dia.,.rupeny dia tmbh stu btg rokok lg!ya allah,tuhan je thu btape pns ny aku tyme tuh!dia bt aku mcm laa aku ni tunggul..dahlaaa Ckp mgarut mgaban!(mcm org telan pil pon ade jgk)..knpe laa dgn dia..?kcewa ng aku kah?hahaha...pstuu ary ni tbe2 mcej ckp dia kne smn sbb aku!ape plk berkaetan ng aku?dah enko yg tade lesen..mmg ptot laa enko kne saman~  manusia2!memg xpenah nk nilai dri sdry..ske je slhkn org laen kn?hum..lantak lah kau whai B_S__E_r..kalo ade jodo kita xkmane..skrg aku terima kputusan enko..KITA PUTUS!!aku kn curang (wlpun bnda tuu xbtol sme skali)..jgn enko mnyesal yer~ k lahh..post ni agk panas la jgk kalao d bce oleh pihak yg berknaan..(tp aku xdpt nk kwl mrh aku kot,sng2 tudo aku then kaet kn aku ng mslh dia dia plk!)

4 da lazz..even aku syg dia tp aku ade prasaan jgk..mybe tade jodo kteorg..sdey je ble dia mintak putuss..tp xpe!chayook ayyu chayyyokk!bnyk lg kot kumbang yg dpt di ejas!muahahaha...(ayt gedik gler!huhh geli aku bce!) hahahaha...k laa tu je..bnda ni kt cni je okaey?jgn d bwk kluar.. (panash2!!)hahaha..daaa syg.mmuaahh!

No comments:

Post a Comment