notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, May 1, 2011

zaman muda2~~ :D



aku tyme kecik2 dulu memg agk hodoh laa.. bkn agk,tp mmg!!hahahaha.. skrg ney?? skrg ni hdoh jgk,tp okey laa cket dari kecik2 dulu kala kan..hahaha.. adoyy.. tyme dulu2 aku ni seorg agk jantan..org tua ckp 'buah!' hahah.. biaselaaa,,kecik lg kn,,otak pon kecik lg..huhu.. maen bola,panjat pokok,lumba bskl, tuu bnda yg slalu je aku bt .. org laen zmn knk2 maen patung,buat kek,maen ibu2,lompat tali kn? berbeza pulak ng aku neh..hahaha.. unik org ckp.. nk jgk title postive.,.hhuuuuhuhu.. suatu hri tuu aku naek bskl ank sdare aku.. (tyme tuu da form1 aseny) kecik kew tuu??? hahaha..watevaa laahh.. aku kayuh biasa2 je at 1st,tetibe mte trpndg kereta tuan empunya bskl! (dia blek dari skuulaa) maka dgn sekuat hati aku kayuh nk letak blek tmpt asal (mklomlaaa,,bskl curi kan?~) mmg tyme tuu aku rse bskl tuu dh jdy 200 km/1!hahaha.. smpai dpn umah tnpe segan silu,tnpe brek, aku terjun bskl mcm tuu je,, pstuuu ape lagi terpelanting lahh aku ke atas tanah di saksikan kedua ibu bapa aku..muahahahaha!! mlu gler siott! abh dgn terkejut 'ASTAGHFIRULLAHALAZIM budok neyh!!maen gapo laaa (sambil geleng2 kepala)' huhu.. aku dgn mke x berslh bgun msuk lam rumah.. kaki lutut aku berdarah..bnyk jgk la..hahah.. pk2 blek bodoh je rse tyme tuu.. tp pk2 blek lucu pon ade ..uhm.. tatw laa nk ckp sweet memo ke ape..huhuhu


korg pon msti ade cerita lucu,sedey,hepy,zmn kecik2 dulu kan?huhuhu..share laa.. :)


 k lahh,,tu je utk pg ney..nk out ,lepak2 jap.. babai semua..salam syg utk semua..mmuahhh2 kt pp :)

No comments:

Post a Comment