notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, May 5, 2011

salam kehidupan ku ucapkan :)

Hye2..salam semua.. chat2 aje kan??uhuhu..aku ?? yer,msh boleh ketawa..senyum d hari2 aku even ade certain prkara yg blh m’btkn ai mte ku menitis ..alaaa,,biase laa..d sblk senyumn psti ade tgisan kan?dh adat dnia cmtuu kot…sebahagia mne pon sseorg itu,psti ade mslh d sblk senyumanny,.ALLAH takan stret mmbri dugaan kpd hmbany,dan ALLAH jg takan stret bg dugaan kpd hmbany,,d sblk dugaan ALLAH mgurniakan pelbagai nikmat kpd kita.. J.. aku trima semua ktentuan dari ilahi,aku juz hrp aku lebih kuat utk mghdapi dugaan yg mlnda hri2 aku wlaupun ia sbesar alam smesta..
Yer,itulah yg sdg berlaku d hri2 aku dan sstgh org kn?d sblk syuman,ade tgisan,d sblk tgisan ade snyuman.. aku bersyukur hdupku blance je..sme bnyk kot..ke lbeh bnyk syuman?hhuhu..i guess so~ normal laa tuu,,kalau lbeh tgisan mcm somthng rong plk kan?
Even aku ade mslh yg t’smbunyi d sdut hti aku,aku still blh snyum dan nikmati hari2 aku rmai yg msh ade dgn aku.. itulah fmly,kwn2 n so on..mreka mewarnai hari2 aku tnpe henti..tnpa jemu.. o lot of thanks to ALLAH .. aku hrp yg sdg aku miliki skrg takan pergi dri hdupku lg..ckuplah due org yg aku syangi pergi mnigglkn hdupku..wlaupun hny dua,mgkn nmpk sdkt kpd korg,tp bgi aku terasa hilang sparuh senyuman aku..yelarr,,org tersyg kn.. yer,,mreka pergi brsebab.. sbb dh tiada ksempatan utk mereka mwarnai hri2 aku lg kot..bgitu lh jgk sebalikny.. jgn ssekali mlwn ktentuan ALLAH taw?ALLAH sntisa m’beri yg terbaek utk hmbanya..
Sebagai hmba NYA yg sbr,aku hny mmpu berdoa supaya ALLAH memberikan kekuatan kpd aku..mgkn yg pergi akan kmbali,atau mgkn yg pergi takan kmbli dan d gnti dgn yg lbeh baek??perjlnn mseh pnjg,,senyumlah slagi boleh..dan jgn ssekali menahan ai mte ksedihan krn ia hny akn mlukakan.. luahkan ape yg ptot d luah..jgn trlalu ego.. jika ALLAH cpta kn utk ai mte utk tdk mnangis,hbes utk ape??huhuhuhu.. k lahh,,sdkt motivasi utk dri aku sndri dan mgkn jg utk korg..sdkt mybe~~
K lahh,,tu je kot. Senyum2 slalu,,salam kehidupan utk korg..mmuaah2..

No comments:

Post a Comment