notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, May 14, 2011

gurlz day out~ :D

hye semua.. today seharian aku lepak..biasa la..lepak ni hobi no1 aku taw..huhee.. bersame2 ng ainin,wani,farah,ayeh,mimi,sya,ain n syed..tade ke mane2..(mls nk ckp!) tgk je la pict2 aku yer?pstuu guess cdry~ lalalalaa..huhee.. mood = still hepy~ 




 perrhh tgggi patung nih! 


 toyyed yg cntrol!muahahaha


 c.yah,wani,sya n aku.. mokcik tade sbb dia yg snap pict ni..huuhu..
 agak strategik laa tmpat shootim!hahaha..

 aku n sya yg sgt2 gorm!! (ske jelepak ng dia..satu kepala kot~)




 sempat2 je kan ke PCB even hujan2.. (tp tyme aku pegi tade laa hujan..cantek je cuace..huhu)




HUHEEE...bahagio buleh minum ai nyor!! :p k lahhh,, babai dulu yer..salam semua.. :)

No comments:

Post a Comment