notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, May 16, 2011

how do u feel??

apekah yg anda rase bila yg di syangi d benci oleh yg d syangi???uhmm.. aku pcaye rmai je yg penah rse ni kan.. dlm pershbtn ke,percintaan ke.. kbnykn dlm p'cntaan laa kan.. contoh lelaki yg kita plih tdk d sukai oleh fmly or parents..dlm p'shbtn tu jrg2 laa kot.. tp mmg ade.. aku penah je rse.. agklaaa seksaa bila trpkse m'bhagikan ksh kpd dua org yg t'syg..sbyk mne kita usaha utk mlyn sme rte mseh nmpk d mte diorg yg kurg2..xslh kn diorg,wajarlah diorg nk rse cmtu..sbb aku pn penah dduk kt tmpt diorg..mmg mcm tuu lah rse..not too deny lahh..dlm p'shbtn kbnykn t'jdi kpd sape2 yg rmai kwn..kwn ng A,kwn dgn B,sdgkn A n B ni musuh.. uhm,mmglah terseksa..perhhh~ tp sokey lahh..aku juz ign diorg thu,yg aku xpenah lebihkan sape2..semua yg hadir dlm hdupku adlh kesayanganku...mmg aku xblh nk mintak sape2 berbaek krn aku..aku juz hrp semua memahami aku ble je terpkse berada d tgh2..sindir boleh kalau kdg2..tp kalau dh slalu ..x laa kot..even mke aku ni mcm tade prasaan,tp hati aku ade prasaan.. aku boleh je trus tersenyum,tp hti aku?umm thnx krn memahami..aku syg semua yg ade dlm hidupku.. semuany sama rata..tiada yg lebih dan tiade yg kurg.. k la,,muuaaahh2 kt pp~~ salam :)

No comments:

Post a Comment