notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, May 10, 2011

ade jgk!!

hisshh ade jgk nk rosakkan mood baek aku hri  neh!! bongok pnyer jantan koyau cute,semap,!! bajet mhl mum jate!ai2.. ko egt ko tuu ape?mti pn msuk kbur jgk wey! xkisa laa ko nk block aku ke,rmove aku ke.. xperasan2 pn ko bt sume tuu,aku thu pn sbb kwn aku yg tny..haha.. knp laa ade jgk mkhluk ALLAH cmney ek?? mmg ptot laa aku bnci ko dari dlu lg.. huhh,,kekoyalan !! umph2 ,tgk ni,, xpsl2 ko tmbh dosa aku kan? xbaek laa ko ney.. bwk2 bertobat laa.. kekiutan ko tu xkmane... skali ALLAH trik ,mmg ko xde guna stu sen pn..! uihh,, knape aku mrh sgt ney??hahaha.. tapelaa,,sokey2.. saba yu... bwk btendang,bwk btendang,,hahaa.. huuhhh~

No comments:

Post a Comment