notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, May 6, 2011

salam kebahagiaan~

Yer,sprti yg aku ktekan tdy,,d tgisan ade snyumn..jomlahh aku nk kongsikan sdkt kbahgiaan aku bersme2 dgn nikmt yg ALLAH berikan kpd aku.. huhu.. itulah dia GNN,K.ESHA,ADK, MIA my besties n kwn2 aku. kehadiran dorg boleh m’btkn aku tersenyum tnpe henti..meet my ol!keistimewaan mreka tiada blh d tndingi..bnyk mse d hbiskn bersama mereka sehari dua nie..huhu..

Meet my group..GNN!!




Saat bersme dorg hny ALLAH yg thu kgembiraan yg kmi alami..tiada ucpn blh d ugkapkan..ckuplah skdr gmbr ini yg m’bktikan kmi sgt2 bahagia.. tp skrg,cuti sem kan,everyone kne blk uma msg2..ohh my,I miss them damn much!!semoga korg berbahagia slalu okey??egt ayu d cni..ade mse kte hng out..colling2 oke..syg GNN ketat2!!

Meet my sister,K.ESHA..


Sseorg yg sgt istimewa,..yg mwarnai hari aku sejak dari tahun 2007..yer 4thn sudaa kami berkwn..pelbgai dugaan kmi lalui,plbgai mslh kami hdapi,dan segala mcm kami berkongsi, mslh2,crita2..kmi sperti adk dgn kakak yg saling memahami.. kdg2 ade jgk laa selisih fhm dn itu biasa la dlm pershbtn kn..ade naek trun ny.. aku syg k.esha mcm kakak kndung aku..almoz everythng she knows bout me..p’dgr yg agk baek!slalu mgmbil jln mudh utk aku slesaikn mslh2 aku..huhu..ade ny dia d cc,m’btkn aku lbih slesa.. mmy abh pn aku aggp mcm parents aku..dorg tersgt baek,sgt2!i lov them so much..smoga mreka sntiasa2 chat dan senyum…

Meet my lil sis,


Mmpu menggegarkan dunia aku dgn suara dan senyuman ny..slalu m’bt dan mgjk org2 d skeliling ny tersenyum..itulahh ADK aku..mslh ny mmg tdk akn d aggp sbagai mslh.. mcm sme je ng aku kn..haha.. gila2 itulah prangai sbnrny..periang,mesra, dan sgt rpt ng fmly aku..kdg2 dh jdi mcm fmly aku..kakak aku yg kalut nk kawen,tp mcm kakak dia plk yg nk kwen..aku cdry pon xkalut2..hahha..ske share2 bnda ng aku..brg dia brg ku jgk!mmg lansung tdk berkira ng aku..huhu,, dik,kk syae adk padat2.. tc of yourself..even bsy jge mkn mnum adk oke..smile2 slalu..

Meet my besties,MIA AMIRA..



Dh hmpir dua thn kami bershbt..sgala dugaan kmi hdapi bersama2 dgn senyuman.. yer itulah mia,yg slalu m’btkn aku tersengeh dgn lwk ny..sgala bnda d kongsi bersama..dan aku rse hny dia yg akan mnjdi my besties smpai ke akhrnya.. pndpt aku sgt penting utkny,dan skongn ny sgt penting utk aku..kmi slg mmerlukan.. dia phm aku,dan aku phm dia.. fren,ily til d end..kuatkan smgt utkmghdapi sgla mslh2 kmu yer?ayu sntiasa ada utk mia.. (word yg slalu d lontarkan utk mnaekkan smgt ny)huhu,,


Meet my dearies fren..








Kalau nk d listkn seluruh shbt aku mmg takan hbes smpai esk…yer aku seorg yg ske berkwn so kwn aku mmg rmai gler..pegi mne2 mstilah ade terselit kwn aku..huhu.. akuu syg semua shbt2 aku..wlaupun jrg jmpe tp mreka bnyk m’bt aku tesyum..to ol my fren,ily oll sgt2..mizz u ol so much!! Ni je yg dpt aku pamerkan kpd korg…








ni je yg dpt aku upload..(bnyk lg actly~)soe kalau ade yg tertggl .. :)
babai..salam`

No comments:

Post a Comment