notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, May 24, 2011

K.A.W.A.N. . . ~ :)

kwn??kdg kwn ni lbey drp fmly,kdg2 lbey drp kekasih,kdg2 jgk lbey drp dri sendiri .., dlm hidup setiap org mesti ade kwn!xkre laa kecik,besar,tua,muda..bilgn tu xpenting,ade rmai,ade sorg..WAJIB!!sebab kalo xde kwn mmg merana lahh jiwa!~ sstgh org tu kan,xde kekasih xpe..hdup sngle memanjang 2,3 thn bleh je~ TAPI kalo xde kwn???perrhhh,,2,3 hari tu mcm nk kiamat!sunyi thp gaban!!rse cm nk terjun je semua bgunan kan.. (tipuu)..


tp ade btol jgk aku ckp ni,,kdg2 semua bnda kte share ng kwn kita..ng fmly pn xserapat tuu.. dgn kwn ni bila je nk pnjam brg ke ape ke,trus bagi tnpe bnyk2 soal.. 'weh,nk pnjam bju ko bleh x?aku xde bju  r~' 'umm ambik je..ko nk yg mne stu plih je kt dlm almari aku tuu',, kalo ng fmly 'pinjam bju ko lahh,,.aku xde bju ney..' 'alaaa ko ney..bju ape plk??tade2!' hahaha.. bkn pglmn jgk,tp b'dsrkan logik akal~


dgn kwn ,pergi memane share duit,share mknn,share semua bnda pon xkisaa,tp kalo ng fmly 'ni mknn aku laaa!ko bli laa cdry kalo ko nak!!' hak3! (kejam ny contoh aku!) tu contoh je..cde kaetan antra yg idop dgn yg mti okeyy?? :) 


even sal kekasih pn kita kongsi dgn mereka yg bergelar kwn..dari A smpai Z kita cter..tny pndpt,semualah!pokokny jato bgun idop ita msti ade shbt d cc..stiap yg berlaku dlm hari2 msti  ade yg hdir mnceriakan.. berkwn lah slagi boleh,, b'kasih biar satu,tp b'kwn biarlah beribu2!!huhu.. smoga berbhagia dgn kwn2 anda yer?? to ol my frenz!!ily oll damn much! <3 .. babai..salam~

No comments:

Post a Comment