notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, May 2, 2011

clearence!!!

huhu.. akhr2 sem bgini aktiviti yg wjib d lakukan adalah 'clearence!!' tp bg aku xpenting kot sume tuu..hahaha.. (aku n da geng xbt pon!) ape nk ckp kletihan nk smpn brg cdry smpai kan blik pon berkubang lanaa.. skrg bru hbes packim2 brg2 aku.. hri ahd laz pper,tp hri ni mseh d kolej??wht a shock!!!hak3.. mcm xpcaye je kn... biase laaa,,luangkan sdkt mse lg dgn geng2 aku..mklom laa,cuti2 nnti susa cket nk jmpe hng out..
adoyy,,bgitu bnyk brg aku.. actly aku jrg packim brg2 aku cdry.. sem1 kakak aku yg bt,nk msuk sem2 hri tuu adk aku yg tlg,akhr sem ni tade spe yg nk tlg.huhuhu..trpkse bt cdry..isokey lah,aku bknny budak tecit lg an.. bgitu besau beg aku neh,entah muat ke tidap kreta aku g kecik tuh!hahaha..(mmg xmuat !!) xpe laa,,kte akn tgk aksi terak menerak lps ney..huhu.. skrg lg mnuggu dad aku dtg.. k laaa,,mau shower2 dlu yer?? blek umah nk smbung berblog..wit 4 me!!babai..salam~~ :)

No comments:

Post a Comment