notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, May 17, 2011

alahai abh syg.. :)

huhee.. meet my lavly dad!!CHE MUDA @ CHE JAAFAR.. org ny mmg lah nmpk muda n gantang!hahaha.. ltely ney dia agk tdk chat!!dgn skt jntung ny,gaut ny,demamny..kcian abh aku.. bila dh skt,prangai pn agk kbudakan laa kan??hahaha.. da mcm dak kcik plk,, hahaha.. normal laa tu kan.. aku pn kalo skt mmg mcm bdk umur 7taon!huhu.. mnje kaann~ inikan pulak abh aku.. org tua mmg mudah trase,mudh kecik hti,pongoh, n wht so ever lahh.. kaki dia skt..dua2 belah.. smpai xbleh nk jln sbb gaut pny psl..kalo aku kt umah mmg aku je laa gsok kaki dia.. dsbbkan bnda tuu 4 HARI 4 MALAM  dia tdk tido!!!kesian kan.. 

(tgk  dia pnyer bengkak..)

tgk mke dia je aku thu skt sgt..tp aku xblh bt  pape,hny mmpu gsok2 cket dan berdoa.. mmg tdk d nfikan org ckp kalo dah seksa d dunia,d akhrt kurg cket azab.. tp aku xsngup nk lihat abh aku mcm ney.. smoga dia cpt2 sembuh.. kalo aku nk mintk biar aku pegi dulu bfore parents aku blh x?sbb aku rse aku xblh tade dorg.. :(.. k laa...tu je.salam..

No comments:

Post a Comment