notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, May 30, 2011

testing2.. satu.dua,tiga.. testing2..

selalu kalo dgr ayat ni org nk test mic je kan?hahaha..tade laa..aku bkn nk test mic..aku juz nk kongsi n bgthu korg,yg aku ske sgt mguji org d skeliling aku.. kdg2 aku uji dgn bnda kecik,tp kdg2 aku uji dgn bnda2 yg melampaui batas!ade jgk yg trase aty ng aku..hahaha.. biaselaa,ujian ni ade kecik n besa kan..tade kecik je.. org2 yg slalu d uji adlh shbt2 aku..huhu.. ske je uji dorg kan.. kdg2 aku xckp yg diorg sdg d uji,tp slalu aku ckp laa..haha..(mcm bodo je kan,bgthu~ huhu)..kdg2 dgn test ni kita dpt thu hti budi dorg,dan sjao mne keiklasan hti dorg..tp jgn slalu bt taw??bnda ni xbaek actly..sbnrny testing2 ni xplu kot dlm frenship..sbb kpercyaan tu pentim dlm frenship ni..so,jgn skali2 ikot jejak aku okey??huhu..xpyh nk test2 org kalo dri cdry tu blom perfect!haha..ruponyo ado jgok ore ngto dri cdry!uhm.. k lahh..tu je kot.. jgn tkot plk nk kwn ng aku,,yelaaa,tkot aku uji dorg kan..hek3.. tade laa.. tade2..rilek sudaa~~ :)

No comments:

Post a Comment