notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, May 10, 2011

sehari suntuk!

hye salam sume.. sorry bru ade mse nk d isikan b'sme ng blog ksygn nih..actly klau aku duk uma mcm ni la..byk nk bt bnda laen lg..huhu..bnda laen  tu ape? ape lg syg oi,hang out laa..huhee.. aku kan mmg jenis xduduk ruma..dlm stu hri wjib lahaku klua wlpun utk t2 kt WCY..pns punggung kot!huhuhu..kelmarin sehari kua ng k.esha,saraya,ain,syed..


k.esha dtg amep sbb kete aku xcdent..huhu.. tade g mne2 pn.. juz pegi mkn k.wok,pegi kt cinta sbb srya nk beli zip then ke kbmol lepak2 kt noodle.. huhu,,agk skt perot jgk laa sbb ktawa kuat sgt.. k.esha n srya mmg lah!mke diorg pn dh kasi aku gelak hbes,kalau diorg berckp2,berbobok2 ape lg kan?bergulim2 laa aku d bt ny! hhahaa

then drop saraya umah die..
(pns sgt kn,smpai sepet mteny yg dh sepet tuuu..muahaha!)
then k.esha n aku pegi amep ain kt blion..trus blek..:)
 thnx kk n rajo!!hepy sgt kua mwim..huhuhu..syg anda berdua sgt3! <3 


oke hbes part ptg..jom ke part mlm plk.huhuhu..ruponyo kua lg smlm??huhu.. alaaaa,,bkn kmane2 pn,,juz pegi epot anta ank sdare aku ,(smpat snap pict!huhee)

 ni ank sdare aku yg sulong..agk besau kan??huhu..



mkcik polis ni kakak aku taw..huhee


then ke hayaki berkembar..nk on9,tp line kt ctu bdoh sgt!!so kteorg ke ridel..smpi kul2 pg kt ctu,,haha.. xperasan mlm telah LARUT!hak3!
tu je lahh.. aku nk kua jap ni.. lapo!keke..babai..salam syg semua...

No comments:

Post a Comment