notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, May 22, 2011

STRAWBERRY!! :D

Lg borim berada d hospital neh,so aku ign m’update blog..huhu..(even tggl 20mnit je lg quote)..hari ni tade yg jiwang2..hny ade BUAH STRAWBERRY!!! Ngeh3!!tgok2!! jgn berair mulut pulakk yer??ahakzx!!

Actly,dri sem 2 lg aku nk mkn bnda neh!Cuma tdk ksampaian!nk pergi cmeron mmg dah lme,tp mcm bnyk hal sgtlahh..xpegi pond pt jgk mkn buah strawberry dri sne..huhu..um niece aku yg pergi..dgn lwtn sklh..bnyk kot dia bwk blek..so aku paw sket kan..huheee..

Knape laa rmai org ske mkn strawberry ni hah??xpaham aku.. mgkn sbb kaler ny kah??rse ny kah??hahahaha.. aku trus trg ek,dlu  mmg aku xske pn bnda ney..tgk pn tanak..entah ble entah aku ske mkn buah ni..mtbe sbb blja dri kwn aku kot..hahaha.. tp dia suka mkn ng coklat..ade style ct kan..haha.. k lahh,,smpai cni shj..babai..salam..

No comments:

Post a Comment