notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, May 19, 2011

sgt lahh ltey~

actly sgt laahh ltey menjadi org tdk mempunyai perasaan!!(selalu je d tindas!) aku xphm ng org2 kt lua tuu..mcm mne diorg blh mnjadi manusia2 yg tdk mpnyai perasaan???tdk kh dia lahir m'punyai hti dan prasaan?? stkt skali dua boleh laa..kalau berkali2,spe yg thn?actly mnjdi org yg tdk ade prasaan ni mmg bgus laa.. UTK DIRI SENDIRI!tp utk org laen,it's col BAD!!Hhuhu.. aku ske jdi org yg tade prasaan,tp dlm keadaan aku mcm tuu,aku pk jgk prasaan org laen..tade laa membabi buta aku mgikut lantak aku..mmg tdk d nafikn d klgn kwn2 aku,aku yg terkenal dgn org yg tdk mempunyai perasaan.. actly bkn bgitu..bkn sperti yg diorg mksudkan.. sifat aku tdk ske campur hal org..tdk ske ambil srius hal org..ape yg diorgnk bt lantak diorg,jnji xgnggu hdup aku.. skalipn diorg gnngu idop aku,bt donno jelahh..taplu nk tke it srius.. jgn nk jdy kbudakan lahh!hahhaha.. tp kalau smpai stu thp dh xbleh thn,terkdg aku plk yg terover feelim!hahahahaha..ape blh bt,manusia kn~ huhee.. k lahh..babai..salam..

No comments:

Post a Comment