notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, May 8, 2011

mom,mommy,emak,ibu,umi,mama,= maa!!

selamat hari ibu ku ucapkan kpd ma aku yg tersyg!!


ma,, ampunkan sgala slh dn silap dari ayyu selama ayyu idup ni yer?mmg bnyk kot bnda2 yg mgguris hti ma..dlm sedar dan tdk sedar..dlm tdk sngaje dan sngaje..huhee.. biase laa ma,nobody is perfect rite?? ma pehe kae?huhuhu.. (mcm laa ma aku bce aku pnyr entry!),,tape2,,xpentim tuu sume ma kan?huhu..


i;m sorry ma sbb tade adiah nk bg utk ma thn ni..slaluade je bnda yg dtg dari ayyu kan?tp taun ni ayyu agk kekurgn duit..bkn kurang,tp KERING!!haha.. smlm blek dri umah k.esha,,nmpk tepung kek coklat..trus aku bt kek.. tgh bt2,maka dtg laah manusia2 yg baek htii ingn menolong adk ny m'buat kek utk ibuny..huhu.. kakak aku yg cute2 ,comel2.. esu n atin.. aku bt2,smpai laz aku tgglkt diorg sbb nk cri bekas nk bako kek tuu... tade la lme sgt aku pegi.. dtg je tgok aku punyer bncuhan kek aku dah jdi mcm ai MILO!!aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! xskt hti sgt kan ble dh jdi cmtu?hahaha..sabo je laa aku dgn kakak2 aku neh.. 
aku dgn hti g redho bako je kek tuh.. slalu 45 mnit je.. tp smlm aku bako kek tu dekat 2jam maseh xmsk2!!hahaha.. at lazdh mls nk pk2,aku ttup je dapur gas.. tgok je kek tuu mmg dh mcm puding coklat!!hahaha... geli aku nk mkn!brair je..huhhh!


tp xapela..nk bt cmne kn..tade rezki laa tuu.. xblh nk slhkn kkk2 aku jgk..bnda nk jdy kn..iklazkan je..slalu ,kalau bnda yg kte iklazkan mmg xtrase impak ny..huhuhu.. hri ni aku bwk ma aku ke klinik...sbb kulit dia kegatalan..smbil bwk dia bermadah saudara mara utk mjlis kawen kakak aku kn.. kre dh oke la tu kn wlaupun tade adiah..huhuhu..


maa syg..ily so2 much.. thnx 4 everythng! SELAMAT HARI IBU jgk kpd semua ibu2 d dnia yer??salam hari ibu..mmuaahhh2!bye2~~

No comments:

Post a Comment