notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, May 14, 2011

am i social??

uhmm..social kah aku??actly ape mksud social hah?? kua lepak2 ng kwn2??kua mlm??bgaol dgn lki2??seksi2??uhmm..xdpt nk dtect lahh..hahaa.. ade org ckp aku social.. perrhhh social kup celoh mne entah..hak3.. stkt kua lepak2 ng kwn2 social ke??kua mlm ng kwn2 social ke?? kua je..bkn bt mende yg aneh2.. kalau nk ckp aku ni bebas sgt oke laa kot..boleh d terima pakai..huhu.. tp tade laa bebas sgt,,aku kua pn aku mntk izin org tua aku la,bkn maen kua je.. pstuu kalau nk blek lewt aku infom kt diorg..taade social2 lahh idop aku.. cume kalau spe2 ajk kua,pg ke,tghhri ke,ptg ke,mlm ke, boleh je nk kua tp dgn izin parents aku.. klau dorg xbg mmg aku takan kua!aku ni menurut perintah!(even m'berontak cket2!)huhu...biase laa org muda kan~ kekeke.. aku ske berkwn,so klau tgk album kt fb aku tuh mmg berjenis laa kwn aku..ske je rmai kwn,yg ni xbleh yg ni bleh,yg tuu ade kje yg ni tade.. mmg xsunyi lahh.. ble dah cuti sem mmg perkara 1st adlh kua bersme2 dorg..aku syg mreka2..xsnggup dah nk kehilangan mereka2.. uhm..k lahh,dh lri topik..huhu.. babai..slm syg utk semua.. d sini sy tegaskan 'AKU XSOCIAL OKEYY??'huhee..

No comments:

Post a Comment