notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, June 24, 2011

weekend yg bahagia~~ weeeeee!!

salam...hye sume2!! mggu ni adlh mggu yg sgt bhagia bg aku.. xmnyesal aku blek rumaa even hny sehari setengah!!huhu..aku blk pg kamiz teman adk aku setel sl kolej dia.. smpai petang kt ruma tgk moto scooter abh dah repair lahhh!!perrrhhh!tkejut berok aku..huhu..abh,,ily so much lahh!fce aku tyme dh mcm xcited gler..hehe...mklum laaa,dh lme kempunan kan..


hari jumaat pg2 lg aku bgun cuci scooter,sbb xsbr nk ber'scooter'!hehe...bgun je awl.. actly jnji ng mkcik tuh,tp pkul1 dia xbgun2 lg..aku col dia ckp lewat2 cket..aku pn kua laa dlu pegi uma kwn aku..tp dgn kete,sbb tyme 2 agk panas lg!hehe..dlm kul3 aku blk..mkn2,borak2,kul 3.45 aku kua ng scooter..pegi uma kwn aku dia xciap lg!!!tgh maen  SUDOKU!dh laa xpndai maen!bnyk slh kot!xpndai tuu xyaa laa maen! :p smentara tggu dia ciap aku pulak maen!xpcaye aku pnda maen bnda tuu..huhee..


then klua pegi PCB ..niat d hti nk mkn steambot n mnum ai klape je,pstuu t'srempak dgn DANNY b'sme2 crew celcom!huhu..ape lg,smbil mkn smbil cuci mte laa kan..mte tuu dh xdduk kt mknn,tp kt danny!espcialy kwn aku sekor tuh!amboi mate,..xb'kelip pon!tgh borak2 tetiba diorg bukak meja!egtkn nk mnjual,tp diorg ade bt teka jwb n dpt hadiah.. kwn aku branikan dri mnjwb soalan..dpt lahh no,lmpusuluh,sticker,pen,bku,. solan sng je..jwb trikh kelmarin..huuhu.. then ade pkcik tuh minat kt kwn aku..dia pn dtg bg jersi kt kitorg..haha..gataiii naaa~


best glerr lahh dpt naek scooter..even bwk nyet kt blkg tp oke laa..hahaha.. nyet tuu jrg naek moto kan,so bg laahh dia menggila kt blkg!usha org tuu,usha org ni..test saham laa knon!haha..dhlaa xdduk diam,!sabo je lahh aku...


otw blek snggh uma adopt fmly.. rumah k.esha..dh lme xjmpe dia n mmy!rndu teramat sgt smpai ke mimpi2..huhu.. mgrib aku blek rumah..hujan laa pulak,agk bsh kuyup jugak lah!hahaha..tp xpe,BEZ kot!!Nk b'scooter' lg~~ aaaaaaaaa!!

No comments:

Post a Comment