notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 15, 2011

semoga cepat sembuh.. . .

assalamulaikum semua.. entry ni utk shbt2 aku yg terlibat dlm kmlgn jln rya 2 ary lps....kjadian berlaku kt trengganu..diorg overnite..sbb ahd tuu kn cuti..so mcm boring je dduk kolejj sbb tuu diorg kluar.. 4 org yg trtlibat.. teema,bella,syikin n syera.. dua je kwn aku actly.. teema n bella.. mmg dua2 kwn aku yg plg kuat.. teema retak tulg pinggul n bella pth dkt tapak tgn..muka diorg xyaa xckp laa.. hbes calar2 kne kaca cermin.. mne x ny kreta diorg terbabas then jato dalam parit dlm stlh 2x terbalik.. mmg laju laaa kan?yg bwk nme syikin..aku knl gtuu2 je..dak kl..dia dh mntk maf ng smua..tp tu bkn mslhny laa kan.. mslh skang c teema tuu mmg perlukan 3bln nk sembuh..agk lme laa kan?adoyy.. 1st aku dgr diorg xcdent mmg aku tkejut glerr..ade jgk nk tcabut jntung ni..kwn kot~ tu blum kwn rpt ag.. kalo kwn rpt mmg lahh pengsan kt stu,..hahaha..kpd teema n bella..i wish u ol cpt2 sembuh okeyy??nnty ade mse ayyu lwt korg kt hospital..dun wory!~ :)


PENGAJARAN utk korg yer..jgn pernah bt bnda2 tnpa pngetahuan ibu bpa..even korg nk g tmpat yg dekat2 je skalipun..niii kan pula lua dri negeri??umph2..mntk2 laa jgn..kalo dh ade pglmn tuu biarlahh skali tuu je..xpyh nk ulg..xbrmkna yg ptma brjln dgn lncar yg kdua jg berjln lncr kan??jgn pk dri kite je..pk org yg tersyg kt rumaa tuu.. ngee.. babai..salam syg.. :)

No comments:

Post a Comment