notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 22, 2011

mood berubah-rubah!

sometimes aku cdry pon xphm dgn dri ku..ape lg org d skeliling aku kan..hhaha.. lately ni mud aku agk tdk mnentu lahh!aku pon no idea knape jdg bengong mcm tu..time hepy mmg hepy gler!ber'galak',mengilai,melawak,melalak!!(over drp org laen kot!)tp ble dh bad mud dtg???ish3,,,jozan n sepah  dtg bt lwk pn aku xhirau,,apetah lg kwn2 aku..uhm.. ade mud nk ckp aku ckp,kalo dh tade mud mmg aku guna isyrt anggota je..pling2 mls guna mte je..hhaha..gilaaakk kan?dh laa bnda tuu dtg on the spot!uhm..do u hve any idea y i bcome like that?such a crazy person rite?hak3..


my frens also nmpk n perasan mud aku yg agk songeh tuh!diorg pn mcm keanehan je..haha.. kdg2 kn tbe2 je aku naek mrh..bnda xsberapa pn aku naik minyak..smpai kua statement 'bekem laa ayu loni..tkut laa'..uhm ,,hbes cmne ney?adoyyy..sory laa kpd kwn2 tu ek.. driku sndry tdk memahami ny,.hahaha..10 jari ku susun.. k babai..salam~

No comments:

Post a Comment