notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, June 5, 2011

saya suka bebudak???

hahahaha..bg aku jwb yer? budak mmg aku suka..TAPI!! hny kluarga terdekat shj..bg org asing plk hny yg cntek2 je aku suke!hahaha.. (jht btol aku ni kan).. umm ape blh buat,dri lhir lg aku bgini.. tp kalo fmly aku, yg hdoh ke,cntek ke,(ank2 sdare aku semua cntek2..huhu) ape ke mmg aku akn bermain2 mreka2.. aku mgaku,actly aku bkn totally ske bebudak mcm org laen..agk susa utk aku memahami budak2..xthu lah knape..haha..

satu mke dorg yg agk comot..dua prangai mreka yg sukar d duga!,tiga thp kpahaman diorg yg agk susa!haha..budak2 yg plg aku xske, ble je org tua tgh ckp dia menjampuk!aii,akusampuk jgk budak tuu kang!haha..satu lg bdkyg sgt2 nakal smpai kan sluruh atitude dia kelihatan plik d mte org!conth tettibe je pkul2 org..gigit2.. itu saiko nme ny!!ahaha.. aku ckp berdsrkan pnglmnni tau.. penah ade bdk dtg nk pkul aku tetibe je!gila ke bdk tu?aku xbt pape kot!uhm..sabo je laaa~~ sib baek mk bpk dia ade, kalo x mmg menayan lahh bdk tuu dlm tali air dpn umah aku!hahaha..(jht kan?) xpe,sblm aku yg kne,baek aku bertndk tlebey dhulu.. 



aku ske bermaen2 dgn ank sdare aku..sgt2!!(tp ats mud jgk laa).. meet my niece,n nephew.. :D syg dorg sgt3!!



k babai!! another kids not allowed here okey?hahaha.. kejam btol! salam semua~:p

No comments:

Post a Comment