notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 15, 2011

i'm sorry . . :(

i'm sorry 4 oll thing tht i ever hurt ur heart..sriously i did'nt mean it..i rely do sis.. aku mgaku kdg2 aku ni agk celupar..agk tlepas mlut aku bila berkata2 smpai aku xpk ape prasaan org tuu bila dgr aku ckp..tp itulahh aku..itulahh slh satu kbrukan aku..sometimes aku jgk ade t'pk knape aku boleh terlps mlut cmtuu..xthu ke bnda tuu bleh mgecilkan hti sseorg yg kte syg..uhm.. hri ni aku dh terbuat my sis aka k.esha kecik hti sbb kte2 aku yg  mmg agk memedihkan ble aku pk2 blek..actly bkn niat pn..sbb slalu dia mcm oke je dgn pape..aku bt ape je dia oke..tp xthu plk hri ni dia cm tacim lbey..overfeelim je..adoyy..  sorry laa kak..i rely didnt mean it.. :(


ily sis...pliss 4 giv me..i'm promis it wont b hpen anymor.. smile slalu kak yer??hehe..babai..salam

No comments:

Post a Comment