notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, June 19, 2011

lying??menipu?klentong??

hye assalamulaikum... mlm2 buta ni ade pulak idea mngarut mengaban aku ni kan?haha.. oke jom berbalik kpd title kita mlm ni..'lying,mnipu n klentong'.. yerr..kdg2 bnda ni amt d perlukan dlm sesuatu perhbungn..tade bnda ni mmg xbhagia lahh!trus me not??huhuhu..kalo korg ckp aku slh mmg korg slh BESAR!sbb mcm laa korg xpena tpu dlm hdup korg kan?tmbh2 dgn org yg korg syg.. alaaaa,dah laa tuu..semua mmg pernah mnipu kan..beza nyutk bnda baek atau bruk je.. mnipu utk bnda baek aku tataw ape hkumny,tp klau mnipu utk bnda jht or sje2 dah sah2 berdosa kan?? xpelaa,,apepun yg korg bt,fkirlahh yg terbaek.. mnipu ble rse perluu je okeyy??n kalau dh niat nk tipu tuu hti2 la..jge secret tuu leklok..jgn bg kantoi bdoh2 cmtuu je..hahaha.. (mcm aku ney),, aku mgaku mmg aku ske mnipu dan slps tuu kantoi!hahaha..tu pon sbb aku jgk!hak3..agk gorm d situu..tp aku mnipu utk jge hti..bkn sbb pape pon..huhu.. k lahh..babai..salam.. 

No comments:

Post a Comment