notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, June 27, 2011

aku ni ape??siape??bagaimana??

adududududududdudu,,fenim2!!fenim mlyn krenah dri sndri yg agk KEBENGONGAN lately ney~ mybe sbb terlalu rmai yg mluahkan perasaan smpai aku dh thu bnyk gler keburukan aku!perhhhh,, knape mreka luah??knape? (pdhl dlm blog aku bfore ni aku sruh luah je ape yg xpuas hti.heeee heee) gatai kan aku neh?alaaaa UNPREDICTABLE kan biaselaaa?huhuhu..


ade ckp aku gila!bengong!sewel!tolo!lwk!tade perasaan!xcaring!hahaha..semua bnda buruk kan??amboi jht sgt ke aku neh?alahaaiii,rse dh jdi org baek tp rupany mseh bnyk yg kurg.. meh nk kongsi sal dri sbenar aku meh!!semua buruk!! :*( taik idum tuuuuu..hahahaha


*gila2,itulah aku..t'sgt2 smpai thp ma n abh pn blh ckp aku 'TOLO LAHH!'
*hdup ske b'gantung dgn org2 skeliling (b'mnja lahh konon~~) heeeeheee..
*agk susa nk mntk maaf.. btul ke???uhm rse ny x.. sbb aku xpenah bt slh!hahaha!
*haaa,xprnh mgaku slh!!
*ske kumpul kwn tnpe melihat ltr belakang mreka2..
*kwn je dgn semua org tnpa mgira ade koflik d antra mreka2..
*sgt lahhh mls bila b'hdapan dgn word 'STUDY!!!!!!!!!!!'
*sgt t'tarik dgn word 'MOVIE n ENJOYY!!!!!!!!!!' ;)
*ske m'bzir pd bnda yg tdk b'faedah..
*haaaaa!btul ke aku ni xcaring???rseny caring je..uhm
*tdk memikirkan org laen bila darah suda mningkat 40'c!
*darah naek maka volume suara pon trut serta!
*makan,makan,makan,makan n makan!!(last skali msuk MAKAM!) hak3
*olwez tido dlm claz! (sme ade claz tu intresting or not!)
*ske mnangguh bnda2 yg agk penting!
*cool pd semua bnda smpaikn org ckp aku tade perasaan!


nk thu x???kdg2 aku ske sgt ng dri aku..tp kdg2 jugak aku agk m'bnci dri aku..uhm,,tp isokey lahh,,sbb aku rse dgn atitude aku mcm ni aku tetap rmai kwn.. (mybe diorg boleh trime aku seadanya..) hehehe.. thnx kpd kwn sbb memahami!k lahh..smpai cni shja..dadaaaa..salam..

No comments:

Post a Comment