notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, June 24, 2011

frenly yg t'AMAT!! :D

MUAHAHAHAHAHA!bg aku gelak dlu ek? hak3!!adoyyy skt perot ketawa.. culu banget smlm!otw blek dri PCB aku ctop bli jgung utk parents n adopt fmly aku..kt situ kn bnyk org jual jgung rebus..so mcm xthu nk ctop kt mne..haha..aku pn juz ctop tnpe memilih2.. 'mkcik nk jgung 10 inggit,asing2 5rggit 5rggit yer mkcik,ni jgung mkcik ambik kt kebun mkcik sdry ek?' mkcik tuu jwb 'eh xlaa..jgung ni dri negara jiran' ..aku pn 'o0o0oo oke..jgung ni bli utk abh n ma..mkcik plh yg leklok cket ek?mklom laa org tua,gg pon dh tade~!huhu' 


skali terpndg muka mkcik tuh sengeh,,tkejut aku!rupanya dia xde gg!!(lcin,org tua kan..)ya ALLAH mnyesal aku ckp cmtuu.. dlm hti ni rase bsalah gler2 kot..adooiii.. tp mkcik tu oke kot..dia senyum je.. aku bt donno sbb blur!hahaha..


ni lahhh akibat sbb nk frenly sgt!huhuh..nk frenly tuu tgk org dlu ek, k.esha ckp!hhaha..adoii,,xnk frenly sgt dh..serik!!kcian mkcik tuu..huhu..mntk maaf nek,ccu xsngaje..culu2!!hahaha :) igt yer teman2,jgn jdy mcm aku..huhee,,babai..slm~

No comments:

Post a Comment