notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, June 20, 2011

alhamdulillah~~

syukur kpd ilahi krn dgn izinny aku dpt lg memuji NYA dan mnulis entry ni.. ada gaya penceramah x??hahaha.. dgn limpah dariNYA aku dpt duit PT stelah setahun lmany aku mnuggu.. even 2500 je aku msih bersyukur..slaen itu duit dari yayasan 500rggit  jg aku dpt..alhamdulillah.. berkat kesabrn dan doa aku serta parent aku akhirny mnampakkan hasil.. :)


actly aku xplukan sgt duit ni,tp parent aku lbeh mmerlukan..selama 3sem abh aku bertungkus lumus cri duit utk aku blja kt cni..so skrg mseny utk aku membyr blk..kalo d ikotkan seribu tuu xmmberi ape2 mkne jika d bndingkn dgn duit yg selama ini mnanggung aku kt cni..dats y dpt je PT trus aku draw utk parent aku.. actly bfore ni dlm kpala aku byk bnda aku nk bli.. mcm2..tp ble pk2 blek aku kne bjimat..abh aku dh xkje..duit ckup2 utk mkn..


aku mseh boleh berfikir mne yg baek n mne yg xbaek..sbb aku d asuh dgn baek oleh parents aku..aku blja utk  m'bls jasa2 mreka..bersyukur kpdNYA krn mseh mndgr doa2 ku..ALHAMDULILLAH~~ :)

No comments:

Post a Comment