notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 8, 2011

aku d HACK!!aaa,,TIDAK2!!... :D

hahaha...hri ni ptot laa aku trase mcm nk on9 je ..actly dh tido tdy,tp sdr blek then xbleh tido..so aku bgun on9.. ble je bkk fb tgok ade status asing!!dgn ayat yg sgt2 GELENYA n GEDIK!!hahaha..aku d HACK!!aku d hack oleh kwn baek aku ,mia amira!!perrhh kejam pnye kwn!haha,..sabo je laaa kan..mmg mke aku dh mlu..ayt dia berbunyi..'saya sayang kekasih hati saya sangat sangat. muahxx! saya janji akan setia dengan awak selamanya. jangan tinggalkan saya. pliss pliss pliss. thanx sebab bukak hati saya untuk kenal erti cinta!!!!! ♥ ♥ ♥
2 hours ago ·  · '
mmg rmai yg like,,komen semua..xthu  nk letak muke kt mne..adoyy!aku tanak dlte status tuu..sbgai bukti aku di hack!hahaha...to my lavly2 fren,mia amira..thnk u so2 much!sy syg anda sgt2 lahh. . wait n c ek,suatu hri nnty,akn ku bls semuany..hahahahaha.. (gelak dlm nada yg sgt jht!!) mia amira..anda sgt gorm !gorm thp buster!! (gormbuster!) ..hahaha ,ciap laa nty..ade jgk nk mkn nsi guna wyr tiub kan?hhuuhu..lalalalalala~

No comments:

Post a Comment