notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 15, 2011

denganmu aku........

tak ada yang mampu membuatkan ku rapuh
selain luka yang pernah kau tinggalkan
namun aku bersyukur
tanpa kau
aku mungkin tak kan pernah bangkit untuk menjadi seorang yang kuat....

tak ada yang bisa membuatku menangis
selain ejekan dan hinaan yang pernah kau ciptakan didasar jiwaku
namun aku bersyukur
tanpa kau
aku mungkin akan hanya berharap
tanpa berbuat apa-apa

tak ada yang boleh membuatku meratap
selain nada-nada pahit yang kau dengarkan ditelingaku
namun aku bersyukur
tanpa kau
aku mungkin takkan pernah tersenyum

tak ada yang mampu membuatku ragu
selain kau yang pernah membuatku tersenyum,mengagumimu,menyintaimu,merinduimu
malah
membencimu

namun aku bersyukur
sempat mengenalimu
meskipun kutahu
jalan kita berbeza
satu yang harus kuucapkan
terima kasih atas segalanya
kerana
tanpa kau
mungkin aku belum menemukan diriku

No comments:

Post a Comment