notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, June 22, 2011

tdk mgerti dgn ssetgh makhluk..

assalamulaikum.. kaifaa haluka??huhu..(tbo2 berbahasa arab~) tajuk loni kawe bekop ng sore mkhluk ney..dlu oke je ng aku..zmn sklh rendah mmg baek gler..tp ble dh tua2 ni bnyk mslh plak mlnda.. mslh kitorg tdk laa besau sgt..cume dia tu agk tdk matang!hahaha.. wlaupun kitorg tdk b'tegur sapa kitorg tetap kwn dlm FB,pstuu hrituu tetibe dia hilg dlm frenlist aku..egt dia tuka nme ke..rupnya dia dlte aku!egt dlte je,kwn aku try search xjmpe pon FB dia..rupanya dia block aku??muahahaha..nk tgelak lah aku dgn mnusia ini..perlu ke dia memalukan dri sndry??


pstu kan ,,pstu kan.. tetiba mlm ni  ade je dia..(slps di sound) hahhaa.. ruponyo idop lg??umph3!yg lawak ny dia dh unblock aku lahh!hishh,,aku xphm btol ng lelaki itu!!jgn laa tnjuk sgt awk tuu kesumbatan!hak3.. k lahh..kepuasan hti..babai..salam~ huhuhu..

No comments:

Post a Comment