notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, June 5, 2011

kakak aku sorg lg dah kawen!!:D

yeayyy!suda slmt d ijab kabulkan dgn hny skali lfz! sgt lahh gumbira..tp ade jgk laahh sdey d hti .. nk thu knape?? sbb nnty msti dia ikot huby dia kn?then tggl aku ng kkk aku sorg lg je laa..kje2 umah msti kitorg je yg bt..slalu dia je..hahaha.. smlm jam 9.30 kakak aku betuka status ny..dari sngle ke engaged ke married!dlm 3kelip mte je kot!hahaha.. bgitu sng kn nk idop berpsgn.. huhuhu.. KEPALA HOTAK kau senang! duit beribu2 hbes ! peluh bribu2 titik ! bnyk laa ko pnyer senang! 


stret hri ni berbaju kunim!!perrhhh bsuk banga bau bju aku..hahaha..aku sndri pon dh xsnggup nk hidu!wakakakaka... mne x ny, aku satu je bju.. pngantin?? 6  baju ! mlebey plk kan??org laen mnimum 4 bju je.. haisshh xphm aku!ahaha.. pict nnty aku ade mse yg sgt2 terluang k??lgpn bnyk nk edit..saba semua yer??hahh??nk sruh letak jgk satu?? oke2..aku letak,,huhu..
(umphh2!astaghfirullahalazim!dasyt betol kakak aku!!haha)


k lahh..dh maw tido..esk dh nk pergi kolej da..(mls nye!!) babai semua..salam syg.. mmuaaahh! <3

No comments:

Post a Comment