notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, February 12, 2011

terasa seperti terasing...??

umm bnda yg slalu aku rasakan dlm hari2 ku.. bgitu jg anda kn??msti ade je bnda yg bt anda rse terasing..bila kte trase bgini,yer!lgkh utk nykitkn hti anda sndri!srius!jgn rse kn sperti anda di asingkn!krn itu akn myebbkn dri anda skt! better anda berfkiran pstive..mgkin itu lbih m'bhagiakan!(tp aku xblh nk brfkirn pstve...huhee) klemahan dri aku kot... bila aku rse terasing,slameny aku akn rse bgitu.. sorry 4 dat!

nk bg tip.. kpd kwn2 yg sering terasa di asingkn.. yg merasa dri anda slaluny di tempat kdua slps org laen better anda jgn mnjdi sperti aku.. krn itu amtlah myiksakan jiwa!pdhl bnda tuu xm'beri ape mkne pon..jdy lah seorg yg memahami.. krn slg memahami amatlah d perlukan dlm mne2 perhubungn.. sme ade kwn,kekasih,keluarga dan sbgainy~ :)

No comments:

Post a Comment