notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, February 13, 2011

mslh kita,mslh kita laa~

 tdk d tjukan utk sesape.. tp kalau ade yg trase maaf di pinta~ :)


bila sbot je mslh..fuhh msti nk kongsi kn???hek3.. btol tu.. aku pon sme.. ade je mslh psti aku kongsi ng k.esha.. (dia sorg je..~) sbb dia phm aku n agk blh d prcyai.. actly aku xske berkongsi mslh dgn org..sbb aku xske org tgok aku dgn gya yg bermslh!aku nk org knl aku ng syuman,gila2,galop,senget n sntiasa hepy!tp... boleh kew kte pendam je mslh kita??xbleh kn.. yer aku thu... tp nk luahkn pon bia bertempat.. plih jgk laa org yg kita nk luahkan tuuu.. takan abes sume org kita nk luahkan mslh kita kn..agk2 laaa...~



plih yg blh smpn rhsia,,cri yg agk mgmbil berat..yg blh mmbri nsihat pstive..yg sntiasa menilai anda dhulu..bkn trus mnilai dri org.. yes!!itulahh k.esha!kk,u r da perfect  one!bila je aku mngadu..itulah prkara yg d buat!hhuhu..sgt brtuah memiliki anda sbgai kakak!ltely bnyk sgt poblem..ayu thu kk da ltey..tp mseh care bout me..thnx a lot.. tiada kk merana hidup ayyu!(hahaa..narak?kk pom oyp 'ayyu ngepom! ayt mnis~' hahaha...



yeahhh!bak kte org stiap mslh blh di setelkn.. tp aku rse mslh aku neh akn brakhir dgn kesedihan!uhm..tp tapelaa.. tggu mse smpai yer.. saat otk bercelaru kita xblh ikot cdpa nk bt kptusn..luahkan kpd yg blh d prcyai..plih2 laa.. jgk laa pegi share ng sume org..mslh kita mslh kita laa.. oke?huhu..




No comments:

Post a Comment