notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, February 2, 2011

career~!


sekarang aku tgh blja dlm bidang DBS (diploma bisnes stdy)..actly nk kte minat sgt xlaa jgk..dah dpt kn,trpkse laa trime je...tp nk kte bnci tuu xjgk!as 1 word,BERSYUKUR~ cume skang ni dlm kpale otak aku bleh ke aku nk tuka bidang lps hbis DBS ni??uhm... aku nk amep bidang photografi.. huhuhu.. LIKE IT MOST!!!ade certain kwn aku ckp xbleh sbb skang aku xamep course yg brkaitan..tp ade jgk yg ckp boley je.. cume kne struggle laa cket..huhh yg mne aku nk dgr ney?mintak2 laa bleh kan ??srius aku nk jdy photographer..sbb nnti klao kkk2 aku nikah xyaa nk book2 jrugmbr dh..bg aku je yg snap!hahaha.. nnty aku kawen pon bg aku je yg snap!!kah3..(xley byae pngtin hk jdy photographer!) tp di mana ada kemahuan di situ ade jalan kan..insyaALLAH!doa2 kan aku okay.. 

pict2 yg aku snap..model ny shapik,mia n sarra(my cutie nice!).. soe yer model2 ku..xprkse gunakn pict korg..huhee..













korg tgok mcm mne??ade bkt x??huhee... xde xpelaa..kita boleh blja kan??(pstikan yg nk komen tuu,som1 yg berpngetahuan dlm bidang photografi yer..yg nk komen ikup dan,tdk d lyn!!) skian mekaseh~ hehe..slm

No comments:

Post a Comment