notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, February 12, 2011

coretan xtntu psl~

hidup ni kalau xmnyindir xbleh kew ayyu???(utk aku yerr~) ade je bnda yg nk d sndirkan! kalau rse xpuas hati,ckp fce to fce.. xyaa nk sndir2.. klau kita rse nk mrh kt org tuuu.. luahkan je  laaa ek.. xyaaa nk bg2 contoh.. (ni utk dri aku...) jgn ade yg trase plk.. mklom laa.. ni musim snstivity cket..post utk org laen pon mseh di aggp utk drinya.. tp xpe..aku phm.. aku pon pena rse mcm tuu.. tuan blog ckp utk org laen,tp aku lak g lbey2 nk trase.. (bia post tu mmg btol tuk aku pon..) :D HAHAHA.. gura jeww~ nmpk ny blog ni bnyk bg kbrukan dpd faedah..adoy!(tp jgn risau.au takan dlte blog aku.) heheheehehe...

No comments:

Post a Comment