notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, February 13, 2011

hari yg stress!!!!!!!!tp hepy~ :)

shushushushu...( ai mto kua...ai mto sdey~) ruponyo phneh k.syu egt aku pggl nme dia... hek3... PEACE k.syu! hari yg stress di luangkan bersama adopt fmly yg tersyg!!!!!!!!!!!waaaahhh....!(stres iley mmeta tulo) thnx,syukran,toce,arigato n mekaseh d ucpkn kpd k.esha n mmy!!!!!!!!ayyu syae kk n mamy sgt3!!kalian tlh ku aggp sprti fmly ku sndri.. mseh t'ngiang2 telatah mmy yg nkl,n telatah kk yg culu!hehe... 


mmy tuuttt.. thnx utk chic rice yer??(mmy prasey dop,tiap kli mmy treat ayu mmy treat chic rice??) hek3... ruponyo knl chic rice sbb mmy..(srius b4 ni x pena msuk pon chic rice shop) agk kolot kn?? tp tulaahh hkikat.. tp xpe,aku ade mmy,abh n k.esha yg m'pknl kn ny..jgn jllezz okayy?!huhu...


tp hri ni aku agk moody.. bernengum xtntu psl!huhh!smpaikn mmy prsn.. 'bkpo yuuu nengum tuuu~??spo eh wt ayyu jdy gney,oyp ko mmy cpt' (agk caring kn?) k.esha pon smo 'nengum ko gpo gak..saru mto aku tgok' hahaha.. soe3!! ayyu bkae sngjo.. mklom laa,bermslh kn... tp srius njoy kua ng mmy n kk... smpai uma aku tersengeh trigt mmy n k.esha pny berat!hahaha.. kk tuuu,ejh mkae bnyk oke!


mmy.abh n kak!esk ayu g umoh plop yer.. stres dekpom duk sore.. hhuhee..izinkan ayu stay umh mmy utk dua hri??bleh mmy kn?hehe...mmuahhh..syg sume!slm~

No comments:

Post a Comment