notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, February 12, 2011

haaaa!haaaa!haaaa! :D

bila hepy...air mte pon kua~ (mksud aku ai mte kgembiraan laa!) waaahh!trase mcm da lme tdk berblog!huhu.. shushushu~(ai mto kua bub epy tlajop bleh berblog!) hahahaha... umm skang cuti mid sem kuase duo.. (aku reka cdry) ngeh3~ 6 hari aku cuti.. !!waahh lme jgk! msti borim kn? tade laaa..oke je kot.

2 hari mse bersama k.esha,adk,n mia agk laaa mletihkan 'keng' ku!(bub duk ngilla!) haha.. k.esha dgn atitude slumber dia.. mia dgn kegilaan ny,adk dgn kesungguhannya!adoyyy! sume ny sgt 'gila'!!hahaha.. lov u ol laahh!

slme aku tdk brblog,waahhh!mcm2 da blaku taw! yg latest sal mhkluk asing nih!hahaha...siapekah dia???tulun3!aku nk thu.. knp dia msti cmpur hl yg bkn berkaet dgn dia??eh c'mon laa,,jgn jdy cm pompuan tu!yaaakk!teeeekkkkkkk!!!!!!hahaha...huhhh!tlg laa..jge tepi kaen dri cdry dlu ek.. mke sure kaen anda tdk berbulu..then bru jge tepi kain org laen..(tayoh rjin laahh!).tggu yer.. aku n kwn ku akn siasat siapakah drimu..TGGGUUUU~~~~~!!!!!!!!!

dalaarrr..abes modal!haha.. mmuahhh!syg sume taw!daaaa..slm!

No comments:

Post a Comment